آ

  • آسیب‌شناسی فراترکیب پژوهش‌های بومی انجام شده در حوزه نظارت همگانی با رویکرد آسیب‌شناسانه و ارائه یک چارچوب مطالعاتی [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 283-328]
  • آموزش و بهسازی طراحی و تبیین الگوی صلاحیت‌های حرفه‌ای مربیگری اجرایی برای آموزش و توسعه مدیران و رهبران سازمان‌ها [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 271-308]
  • آیت الله العظمی خامنه‌ای کارکردهای ممتاز دانشگاه در فرایند شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی بر اساس منظومه فکری آیت‌الله‌ العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 1-28]

ا

  • اثربخشی مربیگری طراحی و تبیین الگوی صلاحیت‌های حرفه‌ای مربیگری اجرایی برای آموزش و توسعه مدیران و رهبران سازمان‌ها [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 271-308]
  • ارزش ویژه برند مؤلفه‌های مؤثر بر ارزش ویژه برند در صنعت پویانمایی [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 199-236]
  • ارزش ویژه مبتنی بر مشتری مؤلفه‌های مؤثر بر ارزش ویژه برند در صنعت پویانمایی [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 199-236]
  • ارزیابی عملکرد طراحی الگوی ارزیابی عملکرد وزیر علوم، تحقیقات و فناوری جمهوری اسلامی ایران [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 73-102]
  • استراتژی ارائه مدلی برای پیاده‌سازی استراتژی غیربازار در شرکت‌ها با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 165-198]
  • استراتژی باز بررسی مفهوم استراتژی باز: رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 85-126]
  • استراتژی بازار ارائه مدلی برای پیاده‌سازی استراتژی غیربازار در شرکت‌ها با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 165-198]
  • استراتژی تدریجی بی‌سازمان فراترکیب موانع اجرای استراتژی در سازمان‌های دولتی ایران [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 363-396]
  • استراتژی غیر بازار ارائه مدلی برای پیاده‌سازی استراتژی غیربازار در شرکت‌ها با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 165-198]
  • اقتصاد مقاومتی ارائه و بررسی الگوی بانکداری پایدار با تأکید بر نقش اقتصاد مقاومتی با استفاده از روش تحلیل مضمون و مدل‌سازی ساختاری تفسیری (ISM) [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 397-438]
  • الزامات استقرار سلامت الکترونیک رویکردی نظام‌مند به سلامت الکترونیک با استفاده از روش فراترکیب [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 345-386]
  • ایران عملکرد راهبرد تجاری‌سازی خرید و ادغام؛ طراحی و تبیین الگو در صنعت داروهای زیستی ایران [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 237-270]

ب

  • بازاریابی رابطه‌ای ماهیت‌شناسی بازاریابی رابطه‌ای سیاسی: مرور نظام‌مند [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 175-210]
  • بازاریابی رابطه‌ای سیاسی ماهیت‌شناسی بازاریابی رابطه‌ای سیاسی: مرور نظام‌مند [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 175-210]
  • بازاریابی سرگرمی مؤلفه‌های مؤثر بر ارزش ویژه برند در صنعت پویانمایی [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 199-236]
  • بازاریابی سیاسی بازاریابی سیاسی: روایت تصویر ارائه شده از نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌الملل مورد مطالعه: سال‌های 1388-1384 [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 143-174]
  • بازاریابی سیاسی ماهیت‌شناسی بازاریابی رابطه‌ای سیاسی: مرور نظام‌مند [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 175-210]
  • بازاریابی سیاسی طراحی مدل تعیین دستورکار خط‌مشی‌های انتخاباتی با رویکرد بازاریابی سیاسی [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 211-246]
  • بازاریابی سیاسی بین‌الملل بازاریابی سیاسی: روایت تصویر ارائه شده از نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌الملل مورد مطالعه: سال‌های 1388-1384 [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 143-174]
  • بازیگران سیاسی ماهیت‌شناسی بازاریابی رابطه‌ای سیاسی: مرور نظام‌مند [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 175-210]
  • بانکداری پایدار ارائه و بررسی الگوی بانکداری پایدار با تأکید بر نقش اقتصاد مقاومتی با استفاده از روش تحلیل مضمون و مدل‌سازی ساختاری تفسیری (ISM) [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 397-438]
  • برند مؤلفه‌های مؤثر بر ارزش ویژه برند در صنعت پویانمایی [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 199-236]

پ

  • پارادایم فهم مبانی هستی‌شناسی تصمیم‌گیری استراتژیک از منظر قرآن(مبتنی بر سورۀ انفال) [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 1-44]
  • پس رفت شغلی واکاوی پدیده پس رفت شغلی کارکنان ( تبیین ابعاد و پیامدها) [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 387-412]
  • پویانمایی مؤلفه‌های مؤثر بر ارزش ویژه برند در صنعت پویانمایی [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 199-236]
  • پیشرفت الگویی جهت تبیین و بسط مفهومی مدیریت تراز انقلاب از دیدگاه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 247-282]

ت

  • تأمین منابع مدرسه الگوی تأمین منابع نهاد مدرسه در جمهوری اسلامی ایران بر مبنای مشارکت مردمی [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 103-142]
  • تحرک شغلی واکاوی پدیده پس رفت شغلی کارکنان ( تبیین ابعاد و پیامدها) [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 387-412]
  • تحقیقات و فناوری طراحی الگوی ارزیابی عملکرد وزیر علوم، تحقیقات و فناوری جمهوری اسلامی ایران [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 73-102]
  • تحلیل مضمون کارکردهای ممتاز دانشگاه در فرایند شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی بر اساس منظومه فکری آیت‌الله‌ العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 1-28]
  • تحلیل مضمونی طراحی الگوی ارزیابی عملکرد وزیر علوم، تحقیقات و فناوری جمهوری اسلامی ایران [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 73-102]
  • تراز انقلاب اسلامی الگویی جهت تبیین و بسط مفهومی مدیریت تراز انقلاب از دیدگاه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 247-282]
  • تصمیم‌گیری استراتژیک فهم مبانی هستی‌شناسی تصمیم‌گیری استراتژیک از منظر قرآن(مبتنی بر سورۀ انفال) [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 1-44]
  • تصویر ملی بازاریابی سیاسی: روایت تصویر ارائه شده از نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌الملل مورد مطالعه: سال‌های 1388-1384 [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 143-174]
  • تعاملات بیرونی طراحی و تبیین مدل مدیریت مدرسه محور بومی از منظر سند تحولبنیادین آموزش‌ و پرورش [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 127-164]
  • تعیین دستورکار طراحی مدل تعیین دستورکار خط‌مشی‌های انتخاباتی با رویکرد بازاریابی سیاسی [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 211-246]
  • تکنیک بهترین-بدترین ارائه چارچوب هم‌رقابتی کسب و کارها در دوران کرونا [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 309-344]
  • تمدن‌ نوین اسلامی کارکردهای ممتاز دانشگاه در فرایند شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی بر اساس منظومه فکری آیت‌الله‌ العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 1-28]
  • توسعة پایدار ارائه و بررسی الگوی بانکداری پایدار با تأکید بر نقش اقتصاد مقاومتی با استفاده از روش تحلیل مضمون و مدل‌سازی ساختاری تفسیری (ISM) [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 397-438]

ج

  • جابجایی شغلی واکاوی پدیده پس رفت شغلی کارکنان ( تبیین ابعاد و پیامدها) [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 387-412]
  • جو سازمانی طراحی و تبیین مدل مدیریت مدرسه محور بومی از منظر سند تحولبنیادین آموزش‌ و پرورش [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 127-164]

چ

  • چیستی بررسی مفهوم استراتژی باز: رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 85-126]

ح

  • حکمرانی مردم‌‌بنیان الگوی تأمین منابع نهاد مدرسه در جمهوری اسلامی ایران بر مبنای مشارکت مردمی [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 103-142]

خ

  • خط‌مشی‌های انتخاباتی طراحی مدل تعیین دستورکار خط‌مشی‌های انتخاباتی با رویکرد بازاریابی سیاسی [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 211-246]

د

  • دانشگاه امام صادق(ع) شناسایی و اولویت‌بندی موانع تحقق مرجعیت علمی در عرصه علوم انسانی (مورد مطالعه دانشگاه امام صادق علیه‌السلام) [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 29-72]
  • دانشگاه امام صادق(ع) طراحی مدل ساختاری ـ تفسیری مؤلفه‌های مؤثر بر مرجعیت علمی دانشگاه موردمطالعه: دانشگاه امام صادق علیه‌السلام [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 45-84]
  • دلالت‌پژوهی فهم مبانی هستی‌شناسی تصمیم‌گیری استراتژیک از منظر قرآن(مبتنی بر سورۀ انفال) [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 1-44]
  • دیپلماسی‌عمومی بازاریابی سیاسی: روایت تصویر ارائه شده از نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌الملل مورد مطالعه: سال‌های 1388-1384 [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 143-174]

ر

  • راهبرد تجاری‌سازی خرید و ادغام عملکرد راهبرد تجاری‌سازی خرید و ادغام؛ طراحی و تبیین الگو در صنعت داروهای زیستی ایران [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 237-270]
  • رتبه‌بندی تببین اهرم‌های تحولی سازمان اوقاف و امور خیریه مبتنی بر شناسایی و اولویت‌بندی نظام جامع مسائل آن [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 329-362]
  • رقابت ارائه چارچوب هم‌رقابتی کسب و کارها در دوران کرونا [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 309-344]
  • روش آمیخته شناسایی و اولویت‌بندی موانع تحقق مرجعیت علمی در عرصه علوم انسانی (مورد مطالعه دانشگاه امام صادق علیه‌السلام) [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 29-72]
  • روش ساختاری ـ تفسیری (ISM) ارائه و بررسی الگوی بانکداری پایدار با تأکید بر نقش اقتصاد مقاومتی با استفاده از روش تحلیل مضمون و مدل‌سازی ساختاری تفسیری (ISM) [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 397-438]
  • رویکرد آمیخته ارائه و بررسی الگوی بانکداری پایدار با تأکید بر نقش اقتصاد مقاومتی با استفاده از روش تحلیل مضمون و مدل‌سازی ساختاری تفسیری (ISM) [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 397-438]
  • رویکرد سیستمی رویکردی نظام‌مند به سلامت الکترونیک با استفاده از روش فراترکیب [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 345-386]

س

  • سازمان‌ الگویی جهت تبیین و بسط مفهومی مدیریت تراز انقلاب از دیدگاه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 247-282]
  • سازمان اوقاف و امور خیریه تببین اهرم‌های تحولی سازمان اوقاف و امور خیریه مبتنی بر شناسایی و اولویت‌بندی نظام جامع مسائل آن [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 329-362]
  • سلامت الکترونیک رویکردی نظام‌مند به سلامت الکترونیک با استفاده از روش فراترکیب [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 345-386]
  • سند تحول بنیادین طراحی و تبیین مدل مدیریت مدرسه محور بومی از منظر سند تحولبنیادین آموزش‌ و پرورش [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 127-164]
  • سیاست‌گذاری کارکردهای ممتاز دانشگاه در فرایند شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی بر اساس منظومه فکری آیت‌الله‌ العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 1-28]

ش

  • شایستگی‌های مربیگری طراحی و تبیین الگوی صلاحیت‌های حرفه‌ای مربیگری اجرایی برای آموزش و توسعه مدیران و رهبران سازمان‌ها [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 271-308]
  • شرکت های پذیرفته شده بررسی تأثیر مادی‌گرایی هیأت مدیره بر مسئولیت اجتماعی شرکت با نقش تعدیلی ویژگی‎های هیأت مدیره [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 413-450]

ص

  • صنعت داروهای زیستی عملکرد راهبرد تجاری‌سازی خرید و ادغام؛ طراحی و تبیین الگو در صنعت داروهای زیستی ایران [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 237-270]

ع

  • علوم انسانی و اجتماعی شناسایی و اولویت‌بندی موانع تحقق مرجعیت علمی در عرصه علوم انسانی (مورد مطالعه دانشگاه امام صادق علیه‌السلام) [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 29-72]

ف

  • فراترکیب فراترکیب پژوهش‌های بومی انجام شده در حوزه نظارت همگانی با رویکرد آسیب‌شناسانه و ارائه یک چارچوب مطالعاتی [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 283-328]
  • فراترکیب بررسی مفهوم استراتژی باز: رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 85-126]
  • فراترکیب عملکرد راهبرد تجاری‌سازی خرید و ادغام؛ طراحی و تبیین الگو در صنعت داروهای زیستی ایران [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 237-270]
  • فراترکیب ارائه چارچوب هم‌رقابتی کسب و کارها در دوران کرونا [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 309-344]
  • فرهنگ سازمانی طراحی و تبیین مدل مدیریت مدرسه محور بومی از منظر سند تحولبنیادین آموزش‌ و پرورش [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 127-164]
  • فعالیت سیاسی شرکت ارائه مدلی برای پیاده‌سازی استراتژی غیربازار در شرکت‌ها با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 165-198]

ق

  • قدرت تصمیم‌گیری طراحی و تبیین مدل مدیریت مدرسه محور بومی از منظر سند تحولبنیادین آموزش‌ و پرورش [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 127-164]
  • قدرت نرم بازاریابی سیاسی: روایت تصویر ارائه شده از نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌الملل مورد مطالعه: سال‌های 1388-1384 [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 143-174]
  • قرآن فهم مبانی هستی‌شناسی تصمیم‌گیری استراتژیک از منظر قرآن(مبتنی بر سورۀ انفال) [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 1-44]

ک

  • کارکرد دانشگاه کارکردهای ممتاز دانشگاه در فرایند شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی بر اساس منظومه فکری آیت‌الله‌ العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 1-28]

م

  • مادی گرایی بررسی تأثیر مادی‌گرایی هیأت مدیره بر مسئولیت اجتماعی شرکت با نقش تعدیلی ویژگی‎های هیأت مدیره [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 413-450]
  • مالی رفتاری بررسی تأثیر مادی‌گرایی هیأت مدیره بر مسئولیت اجتماعی شرکت با نقش تعدیلی ویژگی‎های هیأت مدیره [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 413-450]
  • مبانی هستی‌شناسی فهم مبانی هستی‌شناسی تصمیم‌گیری استراتژیک از منظر قرآن(مبتنی بر سورۀ انفال) [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 1-44]
  • مدرسه طراحی و تبیین مدل مدیریت مدرسه محور بومی از منظر سند تحولبنیادین آموزش‌ و پرورش [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 127-164]
  • مدل پس رفت شغلی واکاوی پدیده پس رفت شغلی کارکنان ( تبیین ابعاد و پیامدها) [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 387-412]
  • مدل‌سازی ساختاری ـ تفسیری طراحی مدل ساختاری ـ تفسیری مؤلفه‌های مؤثر بر مرجعیت علمی دانشگاه موردمطالعه: دانشگاه امام صادق علیه‌السلام [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 45-84]
  • مدلسازی گروهی عملکرد راهبرد تجاری‌سازی خرید و ادغام؛ طراحی و تبیین الگو در صنعت داروهای زیستی ایران [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 237-270]
  • مدیریت انقلابی الگویی جهت تبیین و بسط مفهومی مدیریت تراز انقلاب از دیدگاه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 247-282]
  • مدیریت دولتی فراترکیب پژوهش‌های بومی انجام شده در حوزه نظارت همگانی با رویکرد آسیب‌شناسانه و ارائه یک چارچوب مطالعاتی [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 283-328]
  • مدیریت مدرسه محوری بومی طراحی و تبیین مدل مدیریت مدرسه محور بومی از منظر سند تحولبنیادین آموزش‌ و پرورش [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 127-164]
  • مربیگری اجرایی طراحی و تبیین الگوی صلاحیت‌های حرفه‌ای مربیگری اجرایی برای آموزش و توسعه مدیران و رهبران سازمان‌ها [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 271-308]
  • مرجعیت علمی شناسایی و اولویت‌بندی موانع تحقق مرجعیت علمی در عرصه علوم انسانی (مورد مطالعه دانشگاه امام صادق علیه‌السلام) [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 29-72]
  • مرجعیت علمی طراحی مدل ساختاری ـ تفسیری مؤلفه‌های مؤثر بر مرجعیت علمی دانشگاه موردمطالعه: دانشگاه امام صادق علیه‌السلام [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 45-84]
  • مرور نظام‌مند ادبیات پژوهشی ماهیت‌شناسی بازاریابی رابطه‌ای سیاسی: مرور نظام‌مند [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 175-210]
  • مسئولیت اجتماعی شرکت ارائه مدلی برای پیاده‌سازی استراتژی غیربازار در شرکت‌ها با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 165-198]
  • مسئولیت اجتماعی شرکت بررسی تأثیر مادی‌گرایی هیأت مدیره بر مسئولیت اجتماعی شرکت با نقش تعدیلی ویژگی‎های هیأت مدیره [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 413-450]
  • مشارکت الگوی تأمین منابع نهاد مدرسه در جمهوری اسلامی ایران بر مبنای مشارکت مردمی [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 103-142]
  • مشارکت عمومی فراترکیب پژوهش‌های بومی انجام شده در حوزه نظارت همگانی با رویکرد آسیب‌شناسانه و ارائه یک چارچوب مطالعاتی [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 283-328]
  • مشارکت مردمی الگوی تأمین منابع نهاد مدرسه در جمهوری اسلامی ایران بر مبنای مشارکت مردمی [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 103-142]
  • مشکلات اجرای راهبردها فراترکیب موانع اجرای استراتژی در سازمان‌های دولتی ایران [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 363-396]
  • مطالعه فراترکیب رویکردی نظام‌مند به سلامت الکترونیک با استفاده از روش فراترکیب [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 345-386]
  • مقام معظم رهبری الگویی جهت تبیین و بسط مفهومی مدیریت تراز انقلاب از دیدگاه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 247-282]
  • موانع اجرای استراتژی فراترکیب موانع اجرای استراتژی در سازمان‌های دولتی ایران [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 363-396]
  • موانع اجرای مدیریت استراتژیک فراترکیب موانع اجرای استراتژی در سازمان‌های دولتی ایران [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 363-396]
  • موانع مرجعیت علمی شناسایی و اولویت‌بندی موانع تحقق مرجعیت علمی در عرصه علوم انسانی (مورد مطالعه دانشگاه امام صادق علیه‌السلام) [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 29-72]

ن

  • نتایج سلامت الکترونیک رویکردی نظام‌مند به سلامت الکترونیک با استفاده از روش فراترکیب [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 345-386]
  • نظارت همگانی فراترکیب پژوهش‌های بومی انجام شده در حوزه نظارت همگانی با رویکرد آسیب‌شناسانه و ارائه یک چارچوب مطالعاتی [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 283-328]
  • نظارت و کنترل طراحی و تبیین مدل مدیریت مدرسه محور بومی از منظر سند تحولبنیادین آموزش‌ و پرورش [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 127-164]
  • نظام آموزش‌وپرورش الگوی تأمین منابع نهاد مدرسه در جمهوری اسلامی ایران بر مبنای مشارکت مردمی [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 103-142]
  • نظام مسائل تببین اهرم‌های تحولی سازمان اوقاف و امور خیریه مبتنی بر شناسایی و اولویت‌بندی نظام جامع مسائل آن [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 329-362]
  • نظریه داده‌بنیاد طراحی مدل تعیین دستورکار خط‌مشی‌های انتخاباتی با رویکرد بازاریابی سیاسی [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 211-246]
  • نوع‌شناسی بررسی مفهوم استراتژی باز: رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 85-126]

و

  • وجهه ملی بازاریابی سیاسی: روایت تصویر ارائه شده از نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌الملل مورد مطالعه: سال‌های 1388-1384 [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 143-174]
  • وزیر طراحی الگوی ارزیابی عملکرد وزیر علوم، تحقیقات و فناوری جمهوری اسلامی ایران [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 73-102]
  • وزیر علوم طراحی الگوی ارزیابی عملکرد وزیر علوم، تحقیقات و فناوری جمهوری اسلامی ایران [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 73-102]
  • وقف تببین اهرم‌های تحولی سازمان اوقاف و امور خیریه مبتنی بر شناسایی و اولویت‌بندی نظام جامع مسائل آن [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 329-362]
  • ویژگی‌های مربی اجرایی طراحی و تبیین الگوی صلاحیت‌های حرفه‌ای مربیگری اجرایی برای آموزش و توسعه مدیران و رهبران سازمان‌ها [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 271-308]
  • ویژگی های هیأت مدیره بررسی تأثیر مادی‌گرایی هیأت مدیره بر مسئولیت اجتماعی شرکت با نقش تعدیلی ویژگی‎های هیأت مدیره [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 413-450]

ه

  • هم‌رقابتی ارائه چارچوب هم‌رقابتی کسب و کارها در دوران کرونا [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 309-344]
  • همکاری ارائه چارچوب هم‌رقابتی کسب و کارها در دوران کرونا [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 309-344]